2017. szeptember 17., vasárnap

A nagy Szomszédok kvíz - PinkAnyutól


A magyar Dallas első epizódját 1987. május 7-én vetítették le. Talán kicsiny hazánkban nincs is olyan ember, aki ne tudná, mi az a Szomszédok..

Nálunk mindig fénypont volt a telenovella részeinek megnézése családilag. 
Belegondolni is furcsa, hogy 30 éve ültem ott a tv előtt a szőnyegen, és vártuk izgatottan a felcsendülő - mára ikonikussá vált - főcímzenét. 

Annyira előttem vannak a szereplők, az aranyos kis mindennapi gondokkal átszőtt epizódok, hogy gondoltam egyet, és hoztam egy kvízt. Vajon mindenre emlékszel a magyar Dallasból?

Jó szórakozást! Kvízre fel!



Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.


Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



képek forrása: kvízben szereplő képek youtube.com , kiemelt kép a Szabolcs Online jubileumi cikkéből 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.