2018. február 6., kedd

A szuperanyákról, őszintén köntörfalazás nélkül.

Szögezzük le, a szuperanyák márpedig léteznek!

Sokan engem is szuperanyának tartanak, igazán nem értem miért, szuper, no az messze nem vagyok, anya az már igen.
Amikor olyanokat mondanak, hogy " te igazi anya vagy, lehetne még néhány gyereked!" Én csak lesek, mint hal a szatyorban.
S hogy miért? Elmondom.

Amikor szakad a cérna, gurulnak a gyógyszerek, mert milliószor szóltam, kérleltem.. bizony, néha a hangerő megemelkedik nálam, ilyenkor olyan lelkifurdalásom van, hogy alig állok meg a lábamon magam előtt a tükörben. Mert szegény gyerek, csak gyerek, persze, hogy lázad, feszegeti a határokat.  .. én is ezt tettem anno.
És mindemellett mivel a legjobbat szeretném a kisfiamnak, így a rendre tanítom, a rendezett környezetre. Ezt néha el is mondom neki, ő meg mint bamba galamb fejét oldalra döntve, egyre nagyobb szemekkel hallgatja anyja tudományos okfejtéseit. Persze, ilyenkor a brit tudósokat azért nem mégsem keverem bele..


Ilyen erős magyarázatok után, együtt pakolunk össze, s hol emelkedett hangerővel, hol órák hosszig tartó monológgal ecsetelem "látod mennyivel jobb a rend?" .. és persze, a gyerek látja...

El kell mondjam, hogy a szuperanyák sosem alszanak, sosem fáradtak. Még csak álmosnak sem álmosak, de annál többet álmodoznak arról, hogy milyen ügyes okos a gyerekük.
Mégis,  sokszor elég a fejüket hátradönteni a kanapén, és mély horkolásos alvásba zuhannak, mert ők ugye sosem álmosak és fáradtak.

A szuperanyák mosnak, főznek, takarítanak, dolgozni is járnak, és kiváló szeretők. Ezt ugye túl is tárgyaltuk. Mert ez így van, és kész.

A szuperanyák bió termelők, bió terményeit vásárolják, és csakis bió gyógynövényekkel gyógyítanak. persze, azért igyekszünk mindig a lehető legtermészetesebb készítményeket használni. 

A szuperanyák, nos.. hidd el, pont ugyanolyan anyukák, mint TE! Csak nem biztos, hogy tudsz a kimerüléseikről, az esendőségükről. Nem biztos, hogy elmesélik neked, hogy mennyire magányosak néha, hogy a szexre sem futja már az erejükből, mert annyira fáradtak estére. 

A szuperanyák éppolyan emberek, mint Te, meg én, meg mindenki más. És ha már érzed a lelkifurdalást, hogy valami nem jól csináltál, vagy túl szigorú vagy, tűzd a melledre az "S", mint szuperanya betűt!

 

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.


Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Pixabay


2 megjegyzés:

  1. Nem szuperanyu vagyok, hanem szuperszingli :) De a cikk nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!
    Egyértelmű, hogy szuperszingli vagy!
    Örülök, hogy itt jártál, puszi!

    VálaszTörlés

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.