2019. február 7., csütörtök

Ezeknél a durva arcoknál ma már metálabbat nem látsz


A metál hőskora ma már történelem, ám ezek a képek magukért beszélnek...

Az első képen Manowar együttes látható (amerikai heavy metal/power metal együttes) Kemények ezek a srácok, meg kell hagyni, de a mai dekoltázsvillantások elbújhatnak e kép láttán, azért a "bugyogóvillantás" is megérne egy misét.
Azért a '80-as évek, azok a '80-as évek. 

Félreértés ne essék, magam is metál/rock rajongó vagyok, death metal-on nőttem fel, és a Nirvana-val keltem/feküdtem. 
Ma anyaként azonban már sokkal mókásabban látom a világot.

A Motörhead angol hard rock, heavy metal együttest, azért gondolom nem kell bemutatnom. Híresek, és ha eddig nem tudtad volna, a nyuszis magazinnak is pózoltak? 
Nah, jó, nem ezért a szexi szerelésért szerettük/szeretjük őket. Nyugodj békében "Lemmy" (eredeti nevén: Ian Fraser Kilmister)". (az együttes alapítója)

A harmadik versenyzőnk a Tunnel of love formáció.
Nekem valahogy egy szexkiállítás viaszbabái jutottak eszembe, s ha kissé perverznek találnál, akkor ezzel a fotóval magyarázom is...
Nézd csak:

Kemény mi?
Ha kis hazánkban is jobban szétnézünk azonnal találunk durva metálarcokat, itt van máris Lagzi Lajcsi


Ó, hogy ez nem ő? Akkor maradjunk annyiban, hogy van hová fejlődnie Lajcsinkak 

Ha szeretnél vicces dolgozatokat olvasni, ezt se hagyd ki >>>

Íme egy igazi gyöngyszem.
Nem, ez nem Halloween party, ez komoly.
Azért ha jobban megnézed a bal első hajfonatos fickót azt hinnénk nem lehet überelni, de a szemöldök király kenterbe veri, a két jobb oldali fickóig el sem jutottam, mert a kemény magja a bandának úgy érzem a középső fazon lesz. 

A Sto-vo-kor elárulom, hogy egy death metal banda, ami nagyon kemény zenét játszik. Vicces muksók ide, vagy oda, nem kötekednék velük. 

A Mötley Crüe banda cipői láttán nincs több kérdésem, azok a csizmák fantasztikusak, de most komolyan! 

A kedvencem a végére hagytam.
Brutál-metál egyszerűen cuki, nem? Lehet megette az egész KISS-t? 



Remélem mosolyt csaltam az arcodra ezzel a rendhagyó nosztalgiázással. 
Legyen csodaszép napod!


Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



Képek forrása: Boredpanda


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.