2015. július 28., kedd

Grill!!! Csapó 2!!!

Nos van az úgy, hogy lejutunk Balatonra egy kis kikapcsolódásra..

ÁÁÁ, már meg sem próbálkozom a "hogyan ne szoktassuk le gyermekünket a pelusról" projekttel. Én már eldöntöttem magamban, felőlem akár 20 éves koráig is viselhet pelust. Majd a barátnői leszoktatják róla.. Nem, nem idegeskedek már ezen, lehet minél jobban görcsölök rá, annál jobban nem akar bilizni, wc-zni.

Ugyanis múltkor mondom: "olyan jó meleg van, hadd legyen szabadon a kis Pukikapitány! Le a pelus, rá a bugyi" (tudom alsónadrág!, de az bugyi és kész). Végig mosolygott a kis lurkóm. El is magyaráztam mindent, mint ahogyan a nagykönyvben meg van írva:
- Most levesszük a pelust, és feladom rád a kisgatyót, ha pisilni kell, szólj, és meglocsoljuk a wc-t. Jó?
- JÓÓÓÓ- hangzott a válasz.

Na mondom ez tényleg úgy van ahogyan előírták.. Minden a menetrend szerint a gyerek elmélyülten ninó-zik, apa szuszog a székben, én rejtvényfejtés közben oda-odaszólók.
- Kell pisilni??
-Á-ÁÁ, nem anuci- Jön az okos válasz.

Eltelik idilli nyugalomban majdnem egy óra. Azért némi feszültség már volt bennem.. :) Viszem az áfonyát (ez a kedvence) gyerek mégsem jön.
-Túl nagy kaki!  - hosszas kérdezgetés után ez volt a válasz...
Mit ne mondjak, rá kellett ébrednem, a pelenkának van némi-nemű szagsemlegesítő hatása... :) Kisgatyó hoppá kukába.. :) 

Az én hibám, mert csak a pisire oktattam, kakira nem.. :D :D :DSzóval, marad a pelus. Majd a csajok lehámozzák róla. Ennyi!!

A lényeg az, hogy lejutottunk Balcsira!
Pelusprojekt kilőve!

Akkor jöhet a második mániánk a kertészkedést nem számítva. :) GRILL!!!! :D 

A virslis szalonnás gyújtogatáson felbátorodva valami komolyabb grillezni valóra gondoltunk. Csirkemell, fokhagymásan paprikásan pácolva. Azért a biztonság kedvéért, pácoltam virslit is.. :)

Minden rendben is volt, míg a madarak el nem hallgattak... És jöttek a baljós árnyak.

Apa mondta, hogy szerinte a wok-ban kéne kisütni, de én tántoríthatatlan voltam.
Wok otthon is van! Kerti kőgrill, az nincs!! Szegény "rabszolgám" tüzet rakott, és grill tálcát őrzött a szélviharban. Húsz perc múlva lecsapott a vihar, szakadó eső, potyogó jég..

A 40 fokos hőségről átváltottunk a 22 fokos agyonázott üzemmódra.
Mentségünkre szóljon, most az eső mennyiségét tekintve lehetetlen volt felgyújtanunk bármit is! :D

Közben Pukikapitány aludt, mint a tej! :)

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Pixabay

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.