2015. augusztus 7., péntek

Szerelős Papa

És igen, minden nap beszélek vele telefonon. Rettenetesen hiányzik. Bölcs. Okos. Megbízható.

Mindig ugyan olyan szakadatlan türelemmel és odaadással szeret minden egyes nap. (És viseli el túláradó szeretetem, és szófosásom)

Rá mindig számíthatok: Apura.

Valahol, Ő a példaképem. Oké, a bajusz terén már utolérem lassan, azért remélem a borotvával való fésülködés még várat magára.

Amikor hívom, észre sem veszem, csak miután leteszem a telefont. Kiürül a fülem, és a lelkem egy darabkája aludni megy. Annyira jó, mindent megért (és nem csak azért, mert magyarul mondom), mindent meghallgat.

És hősiesen beszélget telefonon Pukikapitánnyal. Olyan jól megértik egymást. Amit a Szerelős Papa eszik a Kapitány is. És minden játékában Apa és Szerelős Papa nagy barátok. A Scooby Doo- ból ismert szörnyeket is Pukis, Apa és Papa győzik le.

Ma pl. játszik csendben "ninó!" - már amilyen csendben tud "ninó!" - zni egy majdnem hároméves, és elüvölti magát: "Megvan papaaaa!"

Ugyanis történt az, kb két hete, hogy a vámpír sárkányt püfölte Papa, Apa és Pukikapitány - és Papa eltűnt.. Azóta folyamatosan kerestem neki, mert a "hol van papa?" ajakbiggyesztős kérdésre karcsú válasz az, hogy "Fürdik!". Ezt ugyanis bekajózza a drágaságom, úgy fél órán át. Legjobb, ha valami más játékot kezdek vele. De egy óra múlva ismétlődik a fenti ünnepi sorrend: keres - keres - keres - nincs meg- papa fürdik! :) 

És: "etünt papa, evitte vámpisákány, papa fürdik" kezdetű játék indul. -  szóval összerakja a gyerek... :)

Szóval, ma nem földrengés volt, csak megkerült "Papa" (egy Duplo legó figura, akinek én rajzoltam bajuszt!) és rólam gördültek a bazi nehéz kövek.. :D :D

Boldog az az ember, akinek élnek még a szülei. Én nagyon - nagyon boldog vagyok. :)

Hívd fel szüleid Te is. :)


Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést.

Puszi: PinkAnyu


Ha tetszett ez a bejegyzés oszd meg másokkal is.

Stresszes vagy? Kapcsolódj ki! Kvízeket, fejtörőket itt találsz: TESZTEK, KVÍZEK

Blogom friss, naprakész Facebook oldala: PINKANYU

A Facebook legpozitívabb csoportja: POZITÍVAN ÉLŐK



 Képek: Pixabay

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Amikor a halálból jöttem vissza - Pink lelkem tükre

  Sokszor azon kapom magam, hogy mosolygok. Csak úgy, látszólag különösebb ok nélkül.